20121218

Cerpen - Nadia Khan


Baca cerpen yang awal-awal rasa macam... hmmm banyaknya ayat-ayat doktor dalam buku ni *tengok muka depan* oh haah ek muka depan pun dah macam tu padanlah....

Tapi bila baca cerpen-cerpen dan skrip-skrip seterusnya, oh tak adalah benda-benda hospital dah. Tersuka lah pulak. Lagi-lagi yang bertema kekeluargaan.

Paling suka skrip-skrip dia, cerpen Janji Kak Long dan PWTC buat saya rasa nak beli dan baca KELABU.

Kesimpulannya, buku ni memang berbaloi untuk dimiliki. Saya memang jenis lebih gemar kumpul antologi bagi buku Bahasa Melayu. Nak ulasan satu demi satu boleh ke sini *klik*.

Sekian.
Post a Comment