20111011

Breakdown

Tak reti mengarah. Tak reti delegate kuasa. Tak reti nak suruh orang dengar kata. Rasa macam Kepner masa first few days as chief resident. Nak jadi macam Bailey. Boleh ke?

Looking forward untuk weekend. Mengharap dapat berhibur. Mengharap dapat lupakan kerja-kerja yang berlambak. Sebab Isnin; Isnin mula hari-hari gila.

Pegawai undang-undang kat tempat attachment hari tu cakap kerja aku sistematik. Boleh tak nak bangga? :)

Hari-hari jamu mata tengok orang bercinta. Batchmates. Juniors. Senior. Oh diorang nampak bahagia. Suka!

Sorry Tuan Hj, saya tak dapat focus ini hari. Saya ngantuk dan kekurangan tenaga.

Otak kurang berfungsi. Telinga macam berasap. Mata pedih. Rasa macam atas angin. Melayang-layang.

Judin pun kata aku 'kureng' hari ni. Aku tau. Sumpah selekeh gila. Takde mood nak dress up; tak larat.

Sebenarnya aku lupa bila appointment dentist. Haih.
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone
Post a Comment