20110927

Setahun sebelum graduasi.

Semalam tenggelam dalam lautan manusia berjubah pink, purple dan dark brown. Hampir sesak nafas tapi tengok diorang happy buat aku rasa pergh tak sabar nak konvo!
Senior faculty konvo semalam. Dan paling penting, kawan satu sekolah merangkap salah seorang kesayangan merangkap ex room mate dua tahun berturut-turut; grad this year. Congrats Nanie!
She was beautiful; and siap pasang dua orang photographer. Mampu?
Majlis-Konvokesyen-39-2011-UKM


And tak sabar juga nak (insyaAllah) attend dinner faculty. Kawan aku cakap, dia tak nak dinner cepat-cepat sebab dinner petanda dah nak habis sesi 2011/2012 means leaving all this (faculty, friends, student life) behind.
Mula-mula memang aku sedih nak let go semua benda yang buat aku happy dekat sini tapi every beginning has an end dan aku memang nak sangat-sangat penghabisan empat tahun belajar ini.
Yang aku tak nak, putus silaturrahim. Walaupun penghabisan belajar sama-sama kita akan tiba, tapi kita kawan selama-lamanya kan? Mintak-mintak kekal lah sebab memang dalam menyampah, terasa hati, terkasar bahasa, terkelu lidah; aku sayang juga yang seratus dua puluh empat orang tu.

Chet : Baru tiga minggu masuk final year dah fefeeling macam nak grad esok. Puii.
Post a Comment