20110828

Selamat Hari Raya x Cafe World | The Proposal Part III

Cafe World The Proposal Part III

Alhamdulillah berjaya siapkan quest dalam masa dua hari.

Alhamdulillah boleh balik kampung dengan tenang walaupun dah tak ada mood nak raya.

Ye. Semua akibat musabab daripada perbuatan aku sendiri. Boleh nyanyi lagu Jahat – Stacy sekarang.

Apa-apa pun, congrats kepada Joe and Lisa Latte sebab dah bertunang after setahun jugalah dating dekat  Cafe World.

& Paling penting sekali dalam dunia;

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin.

Hari Raya tu tak penting sangat Maaf tu yang susah nak dapat.

Aku maafkan korang semua by the way. Tak mintak pun aku nak maafkan juga tak kira!

HAH!

Bye.

 

 

Lepas Subuh itu tak berapa nak specific kan? : Selamat Berbuka Puasa beramai-ramai geng #typi #monolog. Love you all. Terima kasih kerana sentiasa mengisi Timeline dengan perkataan-perkataan baru dan monolog dalaman masing-masing.

Aku memang suka membaca : Bercakap kadang-kadang & tengok dengan siapa. Kalau banyak sangat berbual aku jadi merapu merepek meraban karang. Not funny at all.

Post a Comment