20110214

Ramalan Kaji Cuaca #4

*Ramalan Kaji Cuaca adalah satu segmen khas bersempena dengan main nombor dekat Facebook


menumpang bilik member


ni lah salah satu kepentingan kenapa kita kena ada kawan satu kolej. apa-apa hal emergency, kita boleh minta tolong. kalau tak ada buku boleh pinjam. banyak kali juga aku menumpang bilik orang. pasal krisis dalaman. pasal tak ada air. pasal tangki air pecah masa bulan puasa.

truth is, aku rasa agak segan nak menumpang. rasa macam aku menyebok lagi-lagi time diorang ada kerja.

baru-baru ni aku dengar luahan perasaan member aku yang terganggu dengan someone yang menumpang bilik dia. ada juga before this aku dengar pasal orang yang menumpang tu buat bilik jadi sempit, tak selesa. or maybe pasal orang tu badan berbau??

that’s why aku risau menumpang ni. kot-kot tuan bilik dok mengadu kat orang lain cakap aku kacau diorang ke. aku dahlah tidur berdengkur. that’s why kalau boleh, aku memang elak tidur bilik orang lain. cukuplah room mate aku je yang kena put up dengan aku.

apa-apahal pun, sangat bersyukur ada orang yang sudi tumpangkan aku walaupun aku rasa bersalah sebab kacau suasana tidur diorang. huhhu

-

i'm using my scholarship money to invest on something. insyaAllah everything will be fine and i don't have to starve at the end of this semester because of the investment. nak back out pun dah tak boleh. sacrifice has been made.
Post a Comment