20110215

mengunyah selagi boleh

sangat mengidam nak makan Pizza Hut. blame my parents. sepatutnya masa cuti lepas diorang bawa makan Pizza. everytime balik Johor Bahru tak pernah miss makan dekat Pizza Hut. at least sekali sebulan makan dekat Pizza. yang tak boleh blah nya, hari ni balik kolej, lusanya diorang pergi makan Pizza Hut. padahal dah tau tu aku nak makan tapi tak dapat eii siap tag-tag gambar isy tak boleh jadi ni… beli sendiri je lah kan macam ni. 

Pizza Hut Pavilion Bukit Bintang
tak mampu nak pakai Blackberry mahupun iPhone. Nokia X5-01 je.

Pizza Hut Pavilion Bukit Bintang
Deli Wings WAJIB!

Pavilion Bukit Bintang
placing tepi pokok plastik.

Pavilion Bukit Bintang
siapa kata kulit aku flawless memang rabun tahap hampir hilang deria penglihatan. muka penuh bintat. nyamuk memang suka gigit muka i.

Bukit Bintang
OMG panas gila Malaysia nih! *wipe peluh dekat muka*

Starbucks Times Square
 bingkai lama. kaca baru.

balik sahaja dihadiahkan dengan berpinggan-pinggan makanan. sayang betul korang kat aku kan. mesti taknak aku mati kelaparan duit dah habis berjalan-jalan di siang hari tak mampu nak beli dinner.

unbaked lemon cheese cake

unbaked lemon cheese cake w/o lemon sebab tak jumpa lemon and tak berapa nak keras sebab tak sempat nak beku. tak puas makan. ada peach kat atas cake whoa suka suka suka. ini hasil air tangan suraya anuar *hye suraya! cake kau sedap gila woh!* dia memang pakar manisan.

pasta carbonarapasta carbonara

carbonara hasil titik peluh 'intan' a.k.a zahidah. nampak tak best sebab aku yang tak berapa nak pandai amek gambar *nasib bukan aku punya DSLR kalau tak mesti kena kutuk camera mahal talent zero* tapi sebenarnya sedap. hot dog agak masin for my liking tapi orang lain cakap tambah garam. mak aih korang ni darah tinggi lah kalau macam ni.
Post a Comment