20111208

serius

kengkadang aku rasa aku menaip macam bimbo. mengada-ngada. gedik. fake.

ada orang cakap my blog reflects the real me.

ada orang cakap lah.

betul ke?

entah.

moody, mundane, melancholic.

first time orang nampak aku selalunya dalam keadaan aku yang dahi berkerut pandang dia lain macam semacam. aku bukan tak puas hati. tapi sila bayangkan kat muka aku terpampang “DO NOT DISTURB” sign. ya. itulah aku yang sebenar.

socially awkward and memang tak mau bersosial pun.

kalau aku tak kenal kau. aku senyap. sorry. orang cakap aku sombong. tapi sorry. aku memang minta maaf banyak-banyak. friendly tu bukan aku. need (a lot of) time to fit in.

nampak macam ceria tapi anti-sosial.

but i'm learning to be more approachable. masam sepanjang masa pun tak boleh jugak.
Post a Comment