20110130

saya nak komplen III

dari semalam lah aku down.

1. semalam down pasal 'bantahan'. pergh. bukan aku yang nak dowh benda tu. orang yang bagi. time orang cakap 'saya bantah' tu memang aku down. situation dia ala-ala Taylor Swift tengah buat acceptance speech and then kena kacau dengan Kanye West kat MTV VMA 2009. terus rasa macam nak campak je benda alah tu kat dalam swimming pool. alah alah. aku pun tak rasa aku layak lah. tapi orang panggil nama aku la sial. bukan aku yang mintak. pundek. cibai. semua macam pantat. 


2. regarding research,

FYI, aku yang lukis-lukis kat kertas komen tu. and sumpah aku nak tarik balik apa yang aku puji kat situ. mampos muka kau. komen pun bukan orang amek kira. baca and then buat gelak-gelak je baik aku lukis komik kat situ. still underestimate orang lain lagi. makin teruk ada lah. semua nak budget diorang tu bagus sangat. kau fikir orang bawah ni tak penting? menyusahkan? kau boleh buat semua kerja ni sorang lah ea? ni balik dari Langkawi banyak lagi kerja kitorang. nak menghadap muka kau lagi. huarghhhhhhhhhhhh stress!

meh aku nak cerita sikit pasal projek member aku kat USM. research juga. kat Kedah juga. masa yang sama juga. tapi bab-bab management semua lecturer/faculty yang uruskan. student just buat research. tak payah sibuk-sibuk nak uruskan orang lain. lagi senang nak assess. tak ada timbul isu ketelusan penilaian for 60% carry marks.


3. hari ni down dengan diri sendiri pasal aku sensorang tak keluar. bukan aku taknak. tapi orang yang ajak aku keluar tu nak balik lambat. aku ada kerja pukul 2PM. diorang pula tak ada. orang yang ada kerja pukul 2PM dah trip dengan orang lain. dah cukup orang. nak swimming tak reti. kalau duduk bilik ni confirm aku tidur. tidur lagi. sepanjang-panjang kat Langkawi ni kerja aku memang tidur je kan. nasib baik aku memang tak rasa nak shopping pun *sedapkan hati sendiri*


ohoi orang-orang Kampung Temoyong dan tourists dekat Pantai Chenang, tolong hiburkan hati aku walaupun kerja aku nanti leceh kena explain and isikan questionnaire untuk korang. ok Langkawi sangat bosan untuk aku. not worth the excitement pun.


psst... semua kat atas ni aku komplen pasal student je. kot-kot ada penyampai kan nak sampaikan kan kat lecturer kan. and kalau bukan kau yang buat benda-benda atas ni, sila jangan terasa. kalau kau buat, terasalah. i don't care. ini blog aku and aku nak komplen memandangkan private komplen yang aku bagi previously tak dilayan pun!
Post a Comment