20110106

The O.C. vs Gossip Girl

masa sekolah dulu aku dok gila tengok The O.C. member-member aku sibuk dengan One Tree Hill. boh layan lah. sampai sekarang pun kalau aku download or copy OTH, bukan aku yang tengok.
dah bertahun sebenarnya tunggu nak habiskan The O.C. sebab aku stuck kat tengah-tengah season 3. thanks to Yaya, FINALLY habis juga <3
all in all, aku puas hati dengan ending cerita ni.
actually The O.C. ni macam California’s version of Gossip Girl. adalah persamaan watak sana sini. producer dua-dua cerita orang yang sama, Josh Schwartz - which is also the producer of Chuck *just google-d about it while writing this*.
(pictures from google) 
Gossip Girl vs The O.C

ada banyak lagi picture comparisons at CRUSHABLE & Unreality. tapi satu yang tak ada…

(pictures from google)
Gossip Girl vs The O.C
Taylor Townsend vs. Juliet Sharp

you can read more about ‘The O.C vs Gossip Girl’ at People.com & BuddyTV.

till then, au revoir.
Post a Comment