20101013

Versi Saya Sayang FUU III

sebab kitaorang jadi bahan eksperimen.

mula-mula tak sedar so, tak kisah. bila dah tau kecil hati sikit sebab rasa macam tak adil. lama-lama, malas 

nak fikir dah. ada hikmah disebalik setiap kejadian… insyaAllah.




DSC00766
DSC00768
DSC00763

discussion Company & Partnership Law PBL - Homosapien Pte. Ltd. KFC courtesy of the CEO
*
DSC00831

Islamic Banking PBL workshop. 8.30PM – 1.00AM

kena draft PSA and PPA for BBA yoww. gila babs. confused habis! final solution, call makcik Suraya yang kerja kat law firm. hebat tak hebat group aku :P

suddenly, di kala sepatutnya all written work dah siap and tinggal nak present saja, kerja datang sekali dua. reflective writing sekurang-kurangnya lima page. tsk. inilah nasibku.

cuba percaya semua yang diorang buat ni untuk kebaikan aku juga. aku harap berbaloi lah segala penat lelah aku walaupun tak seberapa compare dengan kawan-kawan yang lain.
Post a Comment