20101009

mellow yellow bellow

firstly, aku nak bagi pendapat pasal Pesawat. Aku rasa they sound better live than in radio/recordings. Pastu macam hot gila kan sebenarnya diorang ni masa tengah perform *drools*

secondly *sambil lap air liur*, terinspirasi daripada seorang member aku yang suka mentafsir maksud lagu, aku nak bagi interpretation lagu Mesti Mau ni. dari segi apa yang aku faham ja lah. OK? kalau orang lain faham lain tak apa lah. semua orang ada opinion masing-masing.

ok aku tipu ja aku malas nak fikir lagu tu maksud apa. aku just nak cakap aku tak puas hati dengan part ni…

Luahkanlah isi hatimu
Agar kita bersama
Kuatkanlah pendirian
Bila kita hadapi dunia

dia macam… kenapa pula aku yang kena luahkan isi hati? and lagu ni macam bagi harapan tau tak? kononnya if kita suka someone tu kita kena luahkan sebab most likely orang tu pun ada feelings kat kita juga. kononnya. well, jangan percaya sangat benda tu. it’s not gonna happen that way. think about the worst case scenario, you’ll be rejected and humiliated. tak seronok langsung pengalaman tersebut.

semalam semalam semalam tengok Grey’s Anatomy 7x02 macam tak puas hati and jealous gila dengan sorang perempuan ni. lepas je got struck by lightning semua nak confess cakap i will love you forever lah jadah. bayangkan lah. tiga lelaki, sorang perempuan. and then perempuan ni pilihlah sorang. and rupa-rupanya masing-masing dah memendam rasa lama. awwwwww sweetnya. erk! sweet ke? cliche!

aku bukan jealous sebab lelaki berebut nak kat dia. tidak ok. aku jealous sebab orang yang dia nak, nak kat dia. rasa pressure gila tengok benda-benda macam ni. macam. perlu ke nak confess confess bagai ni? merepek.

i’ve been on a similar road before. i’ve made a wrong turn and the outcome was a total disaster. right now, i don’t know whether i should go on and do the same thing mana tau ending dia berbeza… or should i take the other road?

malas nak fikir. aku nak u-turn saja for now. bye bye!

 

 

 

 

“i don’t want to be in love.” – dance floor anthem

Post a Comment