20100820

Perkara yang membatalkan puasa IV

dan rhodes

Bukan yang ni.

1841151947.02.LZZZZZZZ

Yang ni pun bukan.

anthropology_new_jacket

Not this one. Next!

c13093

Tak ada apa yang obscene kat sini.

Tapi yang kat bawah ni…

|

|

|

1841956147.02.LZZZZZZZ

O_o

Dah, dah. Tak payah nak perhatikan lama-lama.

Bak kata classmate aku, tengok sekali ja tak dosa. Tengok banyak kali baru dosa (Tapi dia tengok dua, tiga kali jugalah. Hampeh kan?).

Eh. Eh. Buku ni best tau. Dah lah murah gila vavi. RM5 ja. Cerita tak ada yang lucah-lucah. Semua agak clean. Cover ja ala-ala pervert. Masa beli dulu tak perasan pun. Nampak warna pink, comel, ala-ala vintage terus beli.

Lepas ni dapat balik kat aku, aku pasangkan baju baru lah OK?

Post a Comment