20100816

Perkara yang membatalkan puasa III

Di sebuah tempat yang tak berapa nak crowded…

 

P: Eh! (tersentuh tangan L). Batal puasa.

L: Alamak. Macam mana ni? Yok lunch.

 

 

OK Bangang ni banyak kerja sangat kan macam ni lah jadinya.

Second year dah sukaaaaaaaaaaa sangat ber honeymoon tak pernah nak prepare tutorial question unless dah di assign kan. Main-main kan. Naik third year dah ala-ala first year balik. Tergagau-gagau buat tutorial. Tapi dulu ada 3 je subject law. Now ada 7. GILA.

hurm hurm.

Banyak pula gossip baru. Tak taulah kenapa. Padahal before tu nampak orang tu baik ja. Hati tulus ikhlas sangat kan. Tiba bulan puasa tersingkap tabir suci, terserlah kelongkangan mulut si fulanah binti fulan tersebut. Marah memang marah oi tapi marah dia dapat apa? Membazir kan. Kalau dah memang dia nak hidup macam tu, biarkan. Lifestyle dia kan tu. Siapa kita nak komen.

Aku harap aku tak kacau dia, dia tak kacau lah hidup aku. Aku dengar dia petik nama aku lagi sekali memang lah. Memang lah aku simbah asid ja muka dia yang cantik sangat tu.

hik hik.

Elak kena rantai ja tau bulan-bulan puasa menyetan. Astaghfirullahalazim!

Post a Comment