20100716

selepas seminggu

aku rindu ah kat kau. kau bukan kesah pun.

aku ajak keluar kau sibuk nak keluar dengan kawan kau kan. eii. terguris hati dan perasaan aku.

kalau keluar dengan aku kau tak payah spend duit sesen pun ok. dapat tengok movie 3D lagi. boleh shopping banyak-banyak.

sebab apa? sebab kita boleh swipe saja. apa guna kad plastik yang abah bagi tu?

tapi kau tak nak kan? tak apa. tak apa. berlagak lah kau dengan elaun RM300 sebulan tu. menyampah. dah lah kedekut. minta belanja pun tak dapat.

alah JPA dah masuk lah hari ni. tak heran lah dengan duit kau.

chop! tiba-tiba teringat. dulu time kecik-kecik aku ajar kau membaca aku belum minta upah lagi. haaa. cepat bayar sekarang! muahahaha!

 

 

*

asyik nak touching dengan adik-adik ja sekarang. apahal ni naima? apahal?

*

 

 

minggu ni penat. plan susun jadual macam nak susun strategi peperangan. sangat berseni. sangat kecewa bila kalah. sangat sakit hati bila ada yang main tipu.

letak sampai dua tiga nama kan kat kertas. baguslah tu. terlalu bijak sampai menyusahkan orang lain. mf.

bersyukur jadual dah lengkap walaupun perjalanan minggu ini tak semudah yang diingini.

oh. tak ada study week this sem. sangat berharap ada gap between papers masa final nanti. insyaAllah, amin.

Post a Comment