20100620

Toy Story 3 [2010]

Sempena Father’s Day, abah nak pergi tengok movie. Toy Story 3.

IMG_0110

Balik pada cerita Toy Story 3 ni, adakah movie sehavoc promosi? Jawapannya, YES YES YES YES dan seribu kali YES!

Aku rasa the movie menarik for semua orang tak kira umur sebab kelakar gila and characters semua comel tahap paling comel. Campur dengan emotional punya part lagi. Adeh. Memang aku menangis teresak-esak dalam panggung. Mesti orang yang duduk sebelah aku tu pelik-pelik ja. Penat dah aku nak cover nangis tapi tak menahan memang cerita tu sangat sedih!!! Orang lain maybe tak adalah sampai berjurai-jurai air mata tengok tapi memang aku dah banyak kali nangis tengok kartun. Madagascar: Escape 2 Africa scene Alex kena tangkap dengan poachers pun aku nangis kan so, tak heranlah kalau Toy Story 3 ni aku nangis ala-ala tengok cerita The Time Traveller’s Wife.

Dalam banyak-banyak new characters, my favourites are Bonnie (a girl) and Trixie (toy). Bonnie sangat cute macam nak gigit geram sangat sebab terlampau comel! And Trixie… ADORABLE!!
Woody: [Woody is trying to find directions to Andy's house on Bonnie's mother's computer. Suddenly a chat window pops up, and Woody reads the username of its sender] Who's "Velocistar237"...?
Trixie: [knocks Woody aside and starts typing frantically] Oh! That's just a dinosaur toy down the street, that's nothing, let just take care of that.
[finishes typing]

Trixie: It's just a dinosaur!
Woody: All right...
Hebat kan toys sekarang. Dalam diam-diam pandai on computer siap berchatting dengan toy jiran. Ni yang rasa nak pura-pura tidur malam ni kot-kot budak pink bangun main laptop.
I rate this movie 5 stars! Pergi tengok semua cepat cepat cepat.

p/s: Happy Father’s Day Baba!
Post a Comment