20100509

Iron Man 2 [2010]

SCARLETT JO GILA HOTT!!! untung lah husband dia. isy.

Scarlett Jo Iron Man 2

ni scene masa dia belasah semua guards. HOTNESS! but, aku masih rasa iklan dia for MNG tu paling hot. aku lagi suka dia blonde heee ;)

and Iron Man 2 best lah jugak kot. aku tak tengok dari mula and aku tak pernah tengok movie first so… bagi aku, bestlah. tapi, kalau The Losers awal sikit semalam memang aku pilih The Losers.

one thing yang aku curious pasal cerita-cerita macam Iron Man ni, Ultraman, Spiderman etc. siapa yang pay for all the destruction sebenarnya? siapa yang bayar compensation kalau  harta benda orang awam rosak? memang villain yang salah tapi kalau villain mati adil ke family dia yang kena tanggung hutang berjuta-juta?
sekian persoalan hari ini. ok, bye bye, Selamat Hari Ibu :)

p/s: last night was awesome :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Post a Comment