20100316

Klasik/Retro

a’ah, best friend sehidup semati masa sekolah dulu pernah cakap
aku cerita kat kawan-kawan poli aku pasal kau. diaorang cakap nama kau klasik.
terima kasih. terima kasih.
aku memang suka nama-nama klasik ni. ada member aku nama anak saudara dia mariam. gila klasik kan?
tapi aku rasa nama kirana, arjuna, indra, cempaka juga yang sedap. nama bakal anak-anak kucing aku suatu hari nanti.
masa dinner kolej hari tu ada orang cakap nama aku retro. HAHAHA. tak boleh pergi :D
-
kalau buat dinner/reunion aku taknak theme yang lame dah sepuluh kali pakai. balik-balik merah. ramai sangat orang ada baju merah ke? tapi kalau buat tema putih cun kan. macam P. Diddy punya annual white party. baru lah classy. baru boleh wake up in the morning feeling like P. Diddy gitu. hihihi. eh! tema dinner fac white rose lah. tapi baju aku tak putih pulak. hehe. sorry i ter-lari dari tema :P
* ternyata assignments yang berlambak-lambak tak menghalang aku daripada terus-terusan berangan benda bukan-bukan. haha. bestnya berangan. berangan jom! :D
Post a Comment