20100209

day 2: pencarian

hari ni aku pergi Mines sebab nak buat spec yang siap 1 jam. mula-mula pergi ALOOK. lepas tu pergi Optical88. last-last yang kat Optical88 aku beli. nak pilih frame tu adalah dalam satu jam.

nak beli kasut tapi tak ada yang berkenan di hati. aku susah sangat nak betul-betul berkenan kat kasut. kadang-kadang ada yang memang aku minat habis lah ambil terus minta saiz try dua tiga kali bayar. bawa balik rumah pakai sekali/ tak pakai langsung simpan dalam kotak buat main dress-up dalam bilik. maybe sebab before pergi cari tu aku dah ada idea sendiri dalam kepala what kind of shoes, design, colour yang aku nak and selagi tak dapat yang tu, aku tak nak beli. tapi sometimes kalau aku memang dah determined nak beli something, kasut yang aku tahu boleh dapat lagi murah kat tempat lain pun aku beli ja. kadang-kadang aku selalu buat keputusan secara melulu.

aku pergi Mines tadi sendiri-sendiri ja. pathetic.
Post a Comment