20100208

day 1: bagai deja vu

image

masa aku tingkatan empat aku ada krisis dengan someone. memang kerja dia mengelak dari aku. (masa tu) sedih memang sedih tapi nak buat macam mana, orang dah tak nak. tiba-tiba pada suatu pagi yang hening di Hutan Bandar (yang sekarang ada jual chicken chop harga RM5 tu) dia hantar utusan cakap tak nak gaduh-gaduh. agak lawak di situ sebab aku relax ja. dia yang gelabah. haha. tapi dia memang cakap tak serupa bikin. sama ja lepas tu pun. masih tak bertegur sapa. makan dua tahun juga aku nak lupakan dia. dah lah senang-senang buang aku, lepas tu terus buat-buat macam tak pernah kenal. manalah aku tak sedih. memang betul pun, first cut is the deepest.

*

tadi masa belajar criminal gila terbakar muka dengar lecture pasal sexual harassment rasa macam nak gali lubang dalam-dalam masuk and then tak keluar-keluar balik. hahahahahahha.
Post a Comment