20100115

SELAMAT PAGI DUNIA!!!!!!!!!!!!

bangun - sembahyang subuh - ‘ting ting’

    • CREDIT rm5,175.00 to account no.**** on 14/01/2010 00:00:00

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!! JPA dah masuk weyhh! :DDDDDDDDDDDDD

 

---

kalau rasa sakit hati dan sedih nanti tapak tangan aku sakit. an indication that shows sakit hati aku tu teramat sangat. menunjukkan betapa awan yang terpilu-nya perasaan aku masa tu.

dah lama aku tak rasa sakit tangan tu. dah bertahun kot.

until last night :(

ada pengajaran di sebalik semua benda yang berlaku. ada hikmah katanya.

maka kalau orang dah cakap ‘jangan percaya’, jangan lah percaya.

dan bila something unbelievable happen, jangan terlalu cepat kata it’s a miracle. jangan gopoh jangan gelabah. relax-relax sudah.

kalau degil taknak dengar kata, akhirnya padan muka.

---

 

mampos lah dengan sakit hati tu. duit aku dah masuk! HAHAHAHA

Post a Comment